Polityka jakości

Synonimem jakości jest dla nas przede wszystkim satysfakcja naszych klientów. Wiemy, że wdrażane przez
nas praktyki i systemy mają wartość tylko wówczas, gdy wspierają cele naszych Partnerów i są zgodne
z zasadami odpowiedzialnego biznesu.

Posiadamy Certyfikat potwierdzający zgodność
Systemu Zarządzania Jakością z normą

ISO 9001

  • podejście procesowe
  • rzeczowa analiza
  • systemowe zarządzanie jakością
  • ciągłe doskonalenie
  • wzajemne korzyści
  • koncentracja na potrzebach klienta
  • przywództwo
  • zaangażowanie

Świadomie wdrażamy w życie wizję polityki jakości, uwzględniając:




 
  • elastyczne podejście dopasowane do zmieniających się potrzeb Klientów – dążymy do tego, by nasze relacje biznesowe były długotrwałe. Taki model pozwala nam poznawać i rozumieć potrzeby Klientów, a przede wszystkim maksymalnie się do nich dopasowywać,
  • tworzenie dedykowanych projektów i rozwiązań logistycznych – optymalizując łańcuch dostaw pomagamy Klientom w redukcji zbędnych kosztów,
  • poszukiwanie najlepszych rozwiązań z korzyścią dla naszych Partnerów Biznesowych monitorowanie poziomu oferowanych usług – raporty budowane na postawie wskaźników KPI (terminowość dostaw, bezpieczeństwo towaru i poprawny obieg dokumentacji),
  • ciągłe wzmacnianie kompetencji naszych pracowników i kooperantów,
  • stosowanie się do szeregu szczegółowo opracowanych procedur zapobiegających powstawaniu jakichkolwiek błędów oraz umożliwiających natychmiastową interwencję i podjęcie działań naprawczych w obliczu zaistnienia nieoczekiwanych wydarzeń, niezależnych od pracowników firmy.
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Zamknij ×